nazozcn imos4343 benim karnımın alt kısmına oluyor 32 haftadayım kramp girer gibi birden giriyor ağrı sonra geçiyor özellikle bu gün daha fazla oldu yani ben fazla önemsemiyordum ama belki kasılmalardır yalancı ağrıdır falan diye ama önemsemelimiyim şimdi burda görünce bilemedim
Sevvl imos4343 benım gectı canım geçmese giderdim hastaneye çünkü doktorumun dediği aklımdan çıkmıyor sancı olabılır önemli olan açılma olmadan müdahale etmek
Anneperi imos4343 ara ara oluyor tekme falan atıyor sanırım deyip geöiştirdim 32 hafta olduk bugün kemiklere baskı oluyor yürürken her geçen gün birsey oluyor
miarslan-1 Anlık pozisyon değiştirmesinden kaynaklı oluyor. Yaşancı gebelik kasılmaları olarak geçer. Sıklığı ve şiddeti önemli. Zaman yaklaştıkça buna benzer şeylerin olması normal. Kanama ve su gelmediği sürece