Sürekli bebeği dürtüyorum ya bişey olduysa şöyle böyle derken. Sanki bişey olacak kaybedecek hissi var. Zaten hevesimde gitti.. ağırlaştım diye mi bilmiyorum ama daha hiç hazırlık yapmadım. Kalkıyorum geri oturuyorum.. bian önce gelsin istiyorum 🥺😐 36+2 yim