Aybuke35 Kızlar 28. Haftamdayım neredeyse herşeyimi aldım 🤗 izmir de oturuyorum karataş hastanesinde doğum yapıcam pijama takımı alamadım daha. Hiç beğenemiyorum uzun kollu değil ama kısa kollu almak istiyorum 🙄 Acaba üşürmüym 🤔 Uygun fiyatlı takım alabileceğim bir yer varmı?
deletedmom6295 Aybuke35 pijamayı da geceliği de kısa kollu aldım. yanımda şal da olaca zaten sabahlığı da oluyır üşüyeceğimi sanmıyorum
aysess Kan kaybı olduğu için usunuluyor, diyorlar bende kısa kollu bir tane tişört goturcem aynı hırka altına giyilebilecek birde gecelik alırım uzun kollu. Birde pijama takımı , sicaklarsam çıkartırım ama usursem , yorgan yetmez diye sıcak olsun diyorum