happymuti Kızlar gebeliğimi yeni öğrendim ilk gebeliğimde toksoplazma vardı kalbi durdu 10+2 de şimdi tekrar pozitif tokso ayrıca Cmv ıgm ve ıgg de pozitif avidite bekliyorum yaşıyanlar oldumu
analique5306 happymuti merhaba ben de aynı durumdayım nasıl bir yol izlediniz acaba? Cmv ıgM 2.5 gözüküyor
analique5306 happymuti kaç haftadayken kalbi durdu. Anti Cmv ıgg yaptırdım bugün o da 250 pozitif diyor. Perişan bi haldeyim
happymuti analique5306 Allah yardımcın olsun canım çok üzücü bir durum inşallah bebeğine geçmez sen yine de kötü düşünme
mbs44_16 analique5306 igg pozitif cikmasi hasta oldugunuzu degisik bagisik oldugunuzu gosterir perisan olcak bir durum yok.
analique5306 happymuti amin canım çok teşekkür ederim Avidite verdim çarşamba çıkacak inşallah yüksek gelir
Bsra-ertyg Canım merhaba bu toksoplazma sende çıktımı sadece bebektemiydi çiğ et yiyen kedilerden geçen bi parazit diye biliyordum ben merak ettim ondan soruyorum