Kizlar merhaba 37+2 günlük hamileyim yaklaşık iki saattir karnimda sancı var kasilmam da çok fazla karnım kasılıp duruyor, sertleşiyor.Daha önce hiç yalancı sancım olmadı kasılma hissettim ama sancisizdi. Hareket ettim hatta mutfağı topladım duşa girip çıktım geçmiyor.Bu gerçek doğum sancısı olabilir mi? Nişan da gelmedi bu arada.