Duygu538 Doğum yapalı 10 gün oldu ama anca yazabiliyorum😏 40 haftamız dolmuştu ve her gün nst muayene derken elim boş hastaneden dönmek sinirlerimi bozmaya başlamıştı. Devlet hastanesine gidiyorum ve acilde her gün farklı bir doktor vardı. Biri en fazla 2 gün daha bekleyebiliriz derken diğeri daha vaktimiz var bekleyelim diyordu. Bu farklılıklar da sinirlerimi bozmaya başlanıştı. Oys hamileliğim o kadar rahat geçmişti ki sonu böyle olmayacak diye düşünmeye başlamıştım. Cuma günü muayenede doktor pazar günü kontrole gel dedi. Doğuramayacam ben diye ağlamaya başladım artık🤦🏻♀️ Sakinleştim ve cumartesi sabahı başladıö pilates topunda zıplamaya😅 zıpladım zıpladım ev işinde zirve yaptım. Akşamı da yengemlere yemeğe gittik hiç doğuracak gibi bir hava yoktu. Eve geldim yine başladım zıplamaya😅 sabaha karşı mide bulantısıyla uyandım ve kustum. Daha sonra sancılarımın başladığını anladım ve duşa girdim yatağımda sancılarımı takip etmeye başladım. Eşimi hemen uyandırmayacaktım aşırı paniktir ama uyandı ve hastaneye gittiğimizde sabah 7olmuştu. Nst falan derken saat 8 oldu doktor 9 da gelecekmiş başladık beklemeye. Eşim kahvaltı yapalım dedi yok dedim olur da sezeryan olursam midem boş olsun. Yürüyüş yapmaya başladık ve saat 9 oldu doktor geldi. Rahmim yumuşamış açılmam başlamış ve sancılarım düzenli. Normal doğum için kendimi hazırlamışken doktor bebeğin baş çevresi büyük olduğu için sezeryan olacaksın dedi ve hemen ameliyata dedi. Yanımda sadece aşırı telaşlı eşim vardı ne annemler ne de başka birisi. Yatış işlemlerini yapar yapmaz eşimin yanına çıktım başladım ağlamaya. Neden olduğunu bilmeden istemsizce ağlıyordum. Neyse çantamı aldım içeri girdim önlüğümü giydim sondamı taktılar itiraf edeyim biraz acıyor 🤨ağlayaral sedyeye alındım eşimi son kez gördüm ve içeri girdim. Peşimden eşim de ağlamış. Ameliyatta bana sakinleştirci vurdular o yüzden çoğu kısmı hatırlamıyorum sadece bebeğimin giydirildiğini ve odadan çıkış anını hatırlıyorum. Bana gösterdiklerinde ilk lafım koca kafa oldu😅 odaya götürürlerken kustum kustum kustum sürekli kustum🤦🏻♀️ Herkes gelmişti beni bekliyorlardı. Yatağıma alındım bir zaman sonra 3 kişi bebişi emzirtti😅 ilk kalkış anı çok zorlamadı ama bendr hiç oturmadım hep yürüdüm hatta kalktıktan 2 saat sonra tek başıma alt kata kantine indim eşimi görmeye🤗 sezeryandan korkmayın derim her şeyde bir hayır vardır ben hiç zorlanmadım🤗🤗 taburcu olmam için büyük tuvaletimi yapmam gerekiyprdu ama yapanamıştım doktor izin vermedi. Ben inat edip doğurmuş insanım bi tuvaletimi mi yapamıcam dedim😅 puding aldırdı yedim yedim yedim çünkü puding midemi bozar😅 yürüdüm çorba içitim su içtim yok olmuyordu. Hastanede kaldığım 2 gün boyunca toplam3 saat uyumuşumdur sanırıö😏 neyse artık vazgeçtim ve biraz uyumaya karar verdim ve yarım saat sonra midem çalışmaya başladı ve mutlu son 😅😅 artık evimize gidebilirdik🤗 bu arada bebişim 52 cm 3650g doğdu 🤗🤗
melekkkosman Duygu538 masallah canim benim cok duygulandim okurken ya benimde son 3 gunn dua edin lutfennnn
Unzile35 Duygu538 Allah analı babalı sağlıklı büyütsün Canım. Bende gaz ve tuvalet kısmından korkuyorum yarın sezeryan olacağım inşallah bende senin gibi çabucak ayaklanırım ☺️
BusraSY Duygu538 Allah analı babalı büyütsün inşallah🤗 Bir sorum olacaktı çatı muayenesi yapılmadı mı yani sadece bebeğin baş çevresi büyük diyip mi sezeryana aldılar yoksa çatınız da darmıydı
Laayla Duygu538 yaaa ben çok korkuyorum valla daha çok var ama hayatta zıplamam hatta bacaklarımı sıkarım ki doğmasın😂😂😂😂 şaka bi yana Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın😍😍
Duygu538 Unzile35 gaz kısmı zor olmadı ama tuvalet kısmı zprladı 🤦🏻♀️ Oturmadığınız sürece çabucak ayaklanıyorsunuz 🤗
ardengunes Duygu538 canım benim Rabbim analı babalı buyutsun inşallah 😊 kafama takılan şey sondayi neden uyuşuk ken takmadilar doğumdan sonra falan?
Duygu538 ardengunes ay bende hiç bilmiyorum sancımın arasında çatala çıkarıp taktılar ama ağlamaktan aklıma bi şey gelmedi ki 😔
Mv00 Duygu538 maşallah sağlıkla büyütün inşallah. Neden o kadar kusmuşsunuz acaba sebebi için doktor bişey dedi mi
ardengunes Duygu538 kuzum yaa Kıyamam sana olsun geçti gitti genelde doğumdan sonra takıldığıni duyuyorum ya merak ettim canım benim ondan bi değişik geldi 😊