beyzzsenturkk biraktirirkende, 2 yaşından sonra diş etlerinin yapısını bozuyor diye onermiyolar , önce memeye yara bandı yapıştırıp uff olmuş dedim, tesellisi emzik oldu, 1 ay sonrada emziğin ucunu kesip yara bandı yapıştırıp buda uff olmuş dedim hiç mizmizlanmadi kabullendi