İstanbul ümraniyede erdem çakmak ta selçuk özden e yaptırdım çok iyi zaten profesör bi baktı bana açıklama yaptı sonra eşimi çağırdı ona da anlattı 3 kere baktı bir baktığı organa öyle söyliyim 3. Bebeğim hepsinde özele gittim ayrıntılıda devlette bulamıyorum çünkü zeynep kamile yönlendiriyolar asla randevu düşmüyo selçuk hoca en memnun kaldığım belgelerde de ince ince ayrıntısına kadar yazıyo cd de verdi 3 tane de fotoğraf