Beyza55- Hamile olduğumu 3. Haftasında öğrendim onda da çok uyuduğum için şüphelendim 7. Haftadayız hala sürekli her yerde uyuyorum bu kadarı normal mi
ST55 Bende böyleydim o haftalarda:) endişelenme hiç 13. Hafta da enerji patlaması oluyormuş bende onu bekliyorum. 11+5 deyim