Canimmmm
Kızlar 36+6 hamileyim bugün kontrolüm vardı ilk başta doktor bey nts mi beğenmedi ve ultrason baktı suyun az dedi pazartesi günü ne kadar her gün 3 litre su iciceksin dedi sizce suyum düzelir mi duzelmezse ne olur yoksa hastaneye yaptiricakmis başına gelen var mı