20 ocak tarihinde 5. Gun embriyosu tutundu maşallah bi problem olmadı bugun ilk kez kontrole gittim doktor gorur görmez oooo kese 7 haftalik gozukuyor dedi ama ne kalp atışı ne de bebegi gösterdi. Beta hcg sonuçlarım cok guzel ama yine de kan vermemi istedi kan verilen yerdeki kadın da 1 haftaya anca cikar sonuclar dedi ne testi istedi ki bir haftaya cikiyor dedik eee anca dedi bir haftada kanda neye bakılır ki