fatmanuratilgaan 6 haftalık gebeyim karnıma felaket kramp giriyor kıpırdayamıyorum yaşayan oldu mu böyle bir durum 😭
Deniz34 fatmanuratilgaan evet bendene oluyodu rahmime giriyordu kramp bebek yerleşmesi rahim bu durumu ayak uydurmaya çalışıyor o yüzden galiba
fatmanuratilgaan Deniz34 rahimde kasıkta ağrım oluyor evet bu normal bunu biliyorum ama benim ki karın da midemde bu başka bir ağrı 😐