Hatice_k 11.haftada %80 kız 12.hafta erkek olma ihtimali var denmişti. 17.haftada erkek dedi doktorum. Ben başından beri kız hissediyorum ama erkek diyip kız bebek çıkan oldu mu acaba ☺️
Senaykork Hatice_k devlette bakildiysa herşey olabilir benim özelde 15 haftada kız denilen bebeğime 18 haftada erkek denildi devlette
Hatice_k Senaykork özelde gittim ama kendi doktorum değildi depremden dolayı başka şehirde gitmek zorunda kaldım. Kesin mi diye sordum kesin dedi anlamadım 🤷🏻♀️