Hemdemmm çözemiyorum artık nolduğunuu. Hiçbirsey yapasim yok yatsam ayrı iş yapsam ayrı bian önce doğurmak istiyorum 🤦 36+2 bende. Ağrılarım var özellikle karnımın içinde sanci gibi vurup çıkıyor. Hareket edemiyorum artık ağırlaştım cidden. Hep derlerdi inanmazdım yürüme konusunda sıkıntı yok ama evde bulaşık yıkamak süpürge beni mahvediyor