2_kezannelik 50 günlük bebeğim var emiyor ve benim başım çok dönüyor sarsiliyorum bildiğiniz emzirmekten dolayı mi sizce yani sizlerde de oluyo mu
beyzzsenturkk 2_kezannelik bende de oluyor fakat kan ilaclarımı aksattıgım icin bence degerlerinize bir baktırın ben kan ilacı kullanınca geçiyor