Melissssa Kızlar merhaba bugün organ taraması yaptık bakan doktor çocukta bir şey yok ama zarda Bi sıkıntı gördüm dedi nasıl yani dedim ben raporda yazdım doktorunuzla konuşun dedi hemen doktorumu aradım korkacak bir şey yok dedi ben duramadım tabi iki arkadaşım vardı onların da doktorlarına sordurdum takip gerektiren bir durum demişler yaşayan var mı biraz tedirginim ben