Mryy01 ben iki yıl denedim korunmasız ilişki o sürede rahim filmi çektirdim onda sorun çıkmamıştı eşimde sperm testi verdi sıkıntı yoktu. Sonra çatlatma iğnesi denedik olmadı. En son tüp bebeğe karar verdik. İlk deneme olumsuz sonuçlandı. Öyle olunca üç aylık geçici menapoza girdim iğne tedavisi gördüm. Hiç adet olmadan ikinci transfer yapıldı tuttu çok şükür 5.5 aylık hamileyim. Bitkisel şeylerde denemiştim macunlar soğan kürü hayıt otu falan ama bende işe yaramadı. Evliliğin yeniyse deneyebilirsin sende bitkisel şeyleri sonrası nasip😊