Arkadaşlar ben 8 haftalık hamileyim ve tiriot bezlerimde çok düşüş oldu. Kadın Doğum doktorum ilaç kullanmalısın dedi ama endokrinoloji doktorum ise bu normal ilk aylarda olur dedi. Tiriot bezlerinde düşüş olan var mı ve daha sonra kendiliğinden düzelen oldu mu?
(tiriot eksikliğinden bebeğe ne tür zararı olur diye sorduğumda zihinsel engelli olur dedi ve buda benim moralimi çok bozdu sabahtır dünyam kararmış gibi)