Jalenur ama seseryan okucaksanda bence kalabıldıgı kdr kalsın bebıs ben nrml dgumu bekledm olmayınca sezeryan oldm dktrm bebek ıcın bır gun bırgundur demıstı hep o yuzden 38haftada bı skntı yokken sezeryan olanlara sasırıyorm bazen bende cnku benm dktrm ve çemremdekı couçgu arkdsmn doktoru sn ana kdr beklemekden yana seseryanda olsa