Kızlar kanuni de sezeryan doğum yapan varmi bilen bilir başından beri özel takıplıyım tanıdık vasıtası ile perınatolojiye randevu bulabildim ikiz gebelik doktor o kadar tatlı ve naif bir kadın ki hem herseye detaylı bakabilmesi doopler kan akışı hem küvöz süreci devlette daha kısa oluyor buna iki kardeşimde ben şahitlik ettim biri özel de 4 ay biri devlette 15 gün küvözde kaldı neyse şimdi ben hem özel hem devlet takıplıyım özelde ki doktorumda iyi ona laf yok hastane tam karşımda evımın karşısı çok kararsızım kuvoz süreci olursa, o sezeryan doğum süreci, hala karar veremedik bu hastanede doğum yapan var mı açıkçası yorumlar çok kötü 🤦🏽♀️ sırf doktor ve küvöz aklımı celıyor öte yandan küvöze girerlerse bile evimin karşısında ki hastane bilemiyorum imdat kızlar akıl verın siz olsanız ne yapardınız özelin imkanları tabiki ekstra farklı 2 kere yatış yaptım biliyorum ama devlette nasıl olur