Saadetakgl nasıl rahat ediliyorsa öyle yatabilirsin demişti bi Doğum koçu 😊 sola yatıp rahatsız yatmaktansa yüksek yastık ile sırt üstü yatın dedi😊 zaten bebeğiniz ve siz en rahat ettiğiniz şekilde uyumak isteyeceksiniz kendinizi sınırlamayın dedi😊 ama rahat oluyorsan sol en uygunu😊🙏🏻 Ben yatamıyorum asla sağa sola sırt üstü o yüzden uyku problemli oluyor 😊