Kızlar normalde hiç adet gecikmem olmazdı aksine iki gün önceden olurum geçen aya göre 4 gün gecikmem var kan testi verdim direk idrar da yapmadın 0,14 çıktı hala umudum var ama merak ediyorum aynı durumu yaşayanınız oldu mu ya da duydunuz mu yakın çevrenizden falan