Mervebyc Rumeysa6153 bende 34+2 deyim benimde dha dönmedi ama son ana kadar dönenler varmıs. İnşallah bizimde döner de sağlıklı normal doğum yaparız🤲🏻
Tufutufu Rumeysa6153 benim 32de dönmüştü baş geliş, 35’te tekrar makat geliş oldu. 37de kontrole gidicem bakalım dönmüş mü? Yani bebek dönse de sonra yine dönüyor :/
Brcxx Rumeysa6153 benim de öyleydi 37+4 te döndü son alakadar dönmeyen bebekler varmış korkmayın bence bi de stres üzüntü etkilermiş
Masalliyaaa Rumeysa6153 aynı durumu bende yaşadım 37 haftada döndü ve doğuma 1 saat kalana kadar bile döne biliyormuş
Rumeysa6153 En başından beri böyle döner diye bekledim ama hayırlısı olsun sağlıkla gelsinde gerisi cok önemli degil . Teşekkürler cevaplarınız icin🙏🏼
Esrakapdan Döner daha bnim kızım 40+5 de doğdu ve 38 sonu gibi gittiğimde daha dönmemiş mis Rumeysa6153