Kızlar bebeğim 2815 gram doğdu birazcık kuvezde kaldı. Aldığımda 2740 gramdi bugün 4 gün oluyor yanıma geleli. Dün geceden beri uyumayinca bugün doktora götürdüm ve 2750 gram olduğunu ogrendim . Kilo alımı iyi değil mama kullan ek olarak dedi . Kuvezde mama içen bebek şimdi içmemeye başlıyor . Ve benide emmek istemiyor . Sütüm fazlasıyla var ama içmiyor kızlar ne yapmam lazım kafayı yiycem