Şu bir haftadır öyle çekiyorum ki bu sorunu. Geceleri ağlamak istiyorum sinirden kaşınmaktan. Bana da kolestazdan şüphelenip kan istedi temiz çıktı. Birazdan cildiyeye gideceğim. 35 haftalığım. Doğuma kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum. Her gece 2-3te uykumdan uyanıp su tutuyorum boynumdan asağıya. Çok sinir bozucu😥