Hrykmrcglr Gerçekten çok çok haklı bir konu. 30+6 haftalığım. Bir hafta kadar önce idrarımda yanma vardı anladım enfeksiyon olduğunu ama test vermem gerekiyordu. Dedim vermişken kan da vereyim tsh kontrolü yaptırıyorum ara ara çünkü. Kanımda enfeksiyon, idrarım normal çıktı. Onu verince de yaşadığım yerden ayrılmıştım tatil olduğu için. Ne yapacağımı şaşırdım kanda enfeksiyon var diye. Dahiliyeye gittim o da sağlık ocağı testleri ile olmaz tekrar tahlil yapacağız dedi. Kızdım daha dün verdim kan diye. Sonra kanım temiz, idrarım enfeksiyonlu geldi. Kesinlikle testlerinizi imkanı olan hastanede yaptırsın.