Yerleşme kanaması iğneye bağlı olabilir dedi lekelenme olmuştu Pazar fazla oldu acile gittik herşey normal dendi progestan verildi dinlenmemi söyledi sabah yine kontrole gittim yine normal iğne yapabilir dendi şimdi yine leke leke devam ediyor korkmam gerekir mi yaşayan oldumu acaba