Esraanne elifiii 7.gün bu sancıya dayanamayıp hastaneye gittim demir ilacından kaynaklanan gaz sancısıymış. hamile değilmiim. 7 gün içinde çıksa çıkardı hamile olsam ama sanırım değilim.. ovülasyon testinde belirgin günde ilişkiye girdik ama ben 34 günde bir adet olduğum için 18 yada 21. gün oluyor yumurtlamam lakin testte 14,15,16 gün yumurtlama günü çıktı ve o gün denedik daha denemedik. ama asıl beyaz akıntım ondan bir kaç gün sonra başladı hane yumurtlama akıntısı derler ya o yüzden kafam çok karıştı. bir arkadaşımın ablası kadın doğum doktoru Almanya'da o bana kimyasal gebelikten sonra rahim duvarı 2 adet sonrası ancak eski haline geliyor hatta en az 2 adet görmesini istiyoruz annenin daha sağlıklı gebelik geçirmesi için dedi. korkma testlerin temiz dedi kafan rahat şekilde bekle etkileme kendini dedi ama işte korkular bırakmıyorki insanı :(