Kubratagram00 Yeni doğan bebeğe ne zaman emzik verdiniz kızlar. Benim bebeğim daha yeni doğdu 1-2 günlük biberon olarak lansinoh aldım ama biberonu emmeyi yapamiyo emme refleksi gelişsin diye emzik vermek doğru olur mu
Kayaozge Kubratagram00 Doktorlar ilk 0-3 ay arası emzik verilmesini uygun bulmuyor hatta emzik verilmesini hiç uygun bulmuyorlar çünkü bebeğin diş gelişimini etkiliyormuş
BBuseY Kubratagram00 doğru olmaz canım sonra gögsünüzü ağzına almak istemez o yüzden siz göğsünüzü vermeyi deneyin
Aysegul_3838 Kubratagram00 ne kadar doğru bilmiyorum iki oğlumda da doğum yaptığım gün verdim tutsun diye 2 buçuk yaşına geldiklerinde de bırakırdım çok şükür dişlerin de hiçbir sorun yok
Valide-Sultan-61 Yenidoğan bebeklere onermiyorlar çünku emzik emerken yoruluyorlar memeyi çekmeye güçleri kalmıyor ben bekledim 40 günlükken verdim.
Brcbykl Aysegul_3838 merhabalar 😌 benimde yenidogan bir bebegim var ve sutum gelmedigi icin mecbur biberonla beslenme yapiyorum geceleri de bazen krize giriyor acaba emzik kullanirsam bi problem olur mu diye dusunuyordum.. yani zararini gormediniz degil mi?
Aysegul_3838 Brcbykl yok yok kesinlikle bı zararı yok karnını doyurduktan sonra verebilirsiniz siz bilirsiniz zaten bebeğinizin aciktigini
deryarslan00 Brcbykl 18 aya kadar bıraktırmayı öneriyorlar diş yapısı bozulmasn diye. Eşim 5 yaşına kadar bırakmamış dişleri yamukmuş ama görümcem emzik almamış onun da öyleymiş. Bende gece durduramadm ilk hafta meme reddi olmasn diye vermedm memeye alışınca verdm tek seferde aldı emiyor da çok şükür
Gizzgzz Kubratagram00 bips aldım damaklı olandan çevremdeki herkesin bebeği direkt tuttu inşallah benimki de tutar