defnezumram 7+6dayım idrar kültüründe kan var ama üreme ve enfeksiyon yok dedi ama akıntı oluyor bende bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer çok rahatsız oluyorum
Sudamla Canim bende aynı haftadayim seninle ve bende de akıntı oluyor doktorum bana gebelikte bu akıntı cok normal demisti herhangi bir enfeksiyon cikmamisti bende de sık sık camasir değiştirip hijyene dikkat etmek lazım