Papatyarslan Merhaba gebeler Damardan demir alıp alerjik reaksiyon geçiren var mı aranızda,ya da vucudunuzda ve bebeğinizde ne gibi değişmeler gözlemlediniz ,iyi ya da kötü anlamda ,yaşadıklarınızı paylaşırsanız sevinirim😘
qzd Papatyarslan ben 7. Ayımda ve 8. Ayımda aldım sadece ilk gün ellerim falan çok şişiyor ama onun dısında bi etkisi olmadı. Oranlar cok yükselmedi ama ilaç hic işe yaramadigi icin mecbur kaldi doktor. Muhtemelen dogumdan sonrada bi sure devam edecem.
Papatyarslan qzd geçmiş olsun bakalım bende yarın yaptırmayı düşünüyorum alerjik reaksiyonu fazla diye duydum inş öyle bir etki bırakmaz bende