Sebnemsebnem 15+6 haftalık hamileyim belimde ve sağ kasığımda ağrı oluyor bel ağrısı ayak bileklerine kadar iniyor. Sağ kasıkta arada batma oluyor. Geçen hafta hastaneye gittim açılmam yok şükür aynı durumu yaşayan varmı bu haftalarda?
pelinden Sebnemsebnem merhaba bizim de 15+2 oldu. Bazı günler nadir de olsa belim çok şiddetli ağrıyor genelde kendimi yorduğum günler oluyor. Kasıkta batma da ara ara hissediyorum geçen gün sol kasığımda iğne batması şeklinde ağrı oldu. Doktoruma hiç sormadım bu durumu devamlı olmadığı için
Sebnemsebnem pelinden Bende gittiğimde açılmadan endişe edildi şükür öyle bir durum olmadı sanırım büyümeden kaynaklıymış. Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻☺️