Merhabalar herkese bu üzüntülü günlerde herkese sabır diliyorum. Deprem bölgesinde yaşayan güzel annelerimize bol bol şifa, sabır duaları ediyorum.
Dün benim için çok yorucu bir gündü bunu dipnot olarak bırakmak istiyorum.
Bebişimin hareketlerinin çok azaldığını hissediyorum bugün ve belimin sağ tarafında bir ağrı var. Normalde panik değilim ama tuvalete girerken bir baktım çamaşırım ıslak idrar kaçırdığımı hiç hatırlamıyorum da yarın 34 haftalık olacağız. Bu bir doğum belirtisi midir sizce?