Kızlar ikiz gebeyim tüp bebek detaylı ultrason için geldim detaylı da sorun yok ama rahim ağzı 3 cm açılmış dedi bebeğin biri kafa gelis dedi dayanmış rahim agzina acil serklaj yaptılar dün gece 2 saate yakın sürdü coraspirin ve oksapar kullandığım için işlem esnasında kanamam durmadı çift dikiş yaptı doktorum belden uyusturma ile oldum ilk akşam ağrılı geçti doğal olarak tampon falan koydu doktorum kanama dursun diye bugün Tamponu ve sondayi çekince rahatladım kanama kontrolü yapıyolar 3 gün oksapar ve coraspirin yapmicam kanamam kontrol altında olana kadar ama çok aktif bir kanamam yok şuançok şükür 22.haftdayiz 28 i atlayınca yaşarlar korkma dedi tuvalet harici kalkma dedi rabbim hepimizin kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🙏