1prensesannesi_ Merhaba hanımlar ben aranıza yeni katıldım ve sizlere birşey sormak istiyorum ben 2 aylık hamileyim ve belimi kütletiyorum bebeğim için sıkıntı olur mu lütfen yardımcı olun🥰
Ozge56 1prensesannesi_ olmaz bence. Bende sabahları vücudumu germeden kalkmam bende sorun olmadı. Bide siz nasıl kutletiyorsunuz
Senemsu 1prensesannesi_ canım bence bir daha yapma seni korkutmak istemem ama zaten doktorun da demiştir ilk 3 ay tüm bebeklerde düşük tehlikesi oluyor o yüzden hele ki arkaya gerilerek yapmayı deneme derim riske atmaya değmez
esnyz14 1prensesannesi_ Belinizi arkaya atıp kütletmeniz doğru değil hatta kütletmeniz de doğru değil ama rahatsız ediyorsa sağa sola dönerek kütletmeyi deneyin kütletme şekliniz bayağı sakat ileride sorun çıkarabilir Allah korusun