Merhaba arkadaşlar,
aylardır başıma dert olan gebelikten önce ve şuan gebelik sürecinde devam eden mantar şikayetim var. Doktorum GYNO-LOMEXIN 600mg Ovül fitil verdi bu ilacı aranızda kullanan varmı bebeğe bir zararı olur diye kullanmaya çekiniyorum 12 haftalık hamileyim bu arada….