ilayda_8 ben 35+4 doğum yaptım. sabah uyandığımda regl sancısı gibi ağrılarım vardı. Akşama kadar sürdü, azalma olmadı. Akşam üzeri leke geldi pek önemsemedim açıkçası. Akşam tekrar gelince doktorum hastaneye çağırdı. Gittiğimde bebeğimin de benim de sancılarım vardı ve 2cm açıklığım vardı
Çatı muayenesinde ebe bebeğin çok aşağıda kafasını hissettim elimle dedi. 3 gün direndik ama sancılarımız dinmeyince zorunlu sezeryana alındım