fundadncc 5+6 keseyi gördük şükür, 10 gün sonra kalp atışını duymaya gitcez inşallah 🥰 Henüz bulantım falan yok umarım olmaz da 🙈 Kızım da çok kötüydüm sizin belirtileriniz neler ve ne zaman başladılar 🙊
yenibirannis fundadncc hayrlı olsun canım bizde 4+4 de gördük 5+6 yüz perşembe bebisi gorcez ins 6+1 olcaz🤗 bnde de bulantı yok bel ağrısı iştah açıklığı yorgunluk uyku ve gazzz yüzümde kuruluk sivilceler göğüs hassasiyeti 🤭
[silindi] fundadncc cok sukur.keseniz adet tarihine gore uyumlumuydu acaba?kac mm di.bende bu gun ultrasona gitdim 5 haftalik olmasi lazimdi ama 4 haftalik geldi
Cvkhll fundadncc merhaba bende 5+6 da sadece keseyi gördüm bebek ve yolk kesesi görünmedi korkuyorum sizde de sadece kese mi vardı ?
fundadncc yenibirannis benimde iştahım çokkkk doymuyorum resmen 🙈 kaşık ağrısı hafif bel ağrısı ve çok uykum geliyor 🐣 inşallah bulantı hiç olmaz 🙏🏻
Basakara Bende 5+1 bugün keseyi gördük ama deprem bolgesi oldugumz için özel hastanelerin hiçbiri bakmıyor devlette çok kalabalık coraspirini istersen kullan ddi doktor bilemedm belki bebekte olmaz kese var ama ddi belirsiz konuştu
fundadncc Basakara çok geçmiş olsun öncelikle.. bence bi 10-14 gün sonra tekrar gidip baktırın eminim bebek gözükür inşallah yani 🙏🏻
Aysegul_3838 [silindi] benimde öyleydi gittiğimde 6 haftalık olması gerekiyor du 5 haftalık çıktı daha sonraki gittiğimde 7 haftalikti tahminim 7 haftalık çıktı kese
yenibirannis [silindi] yarın adete göre 6+0 olcam ama ultrasona göre 5+3 arada 3 gün var benim ama 1 hafta geriden yada ilerden gelmesi normalmis cnm içi. Rahat olsun bebis görününce zaten adet tarihini yakalıyor 🥰🤗
[silindi] yenibirannis canim ozur dilerim cok soru soruyorum ama adetine kac gun kala hamile oldugunu ogrenmistin?ben 1 hafta kala ogrenmistim yani gec dollenme degildi
yenibirannis [silindi] 3 gün gecikmisti cnm estf sorabilirsin iyide sen hangi ilişki gününde tuttuğunu bilemezsn ama kuzum😊
Effii Cvkhll merhaba, ben dün yani 5+5de gittim keseyi gördük sadece. Mm söylemedi. Kötü birşey de söylemedi. Yolkdan da bahsetmedi hiç. 22sine kalp atışı için randevu verdi, duyamazsak 1 i tekrar gelirsin dedi..
Serena Bende bugun gıttım ultrasyonda 5+5 adet tarıhıme göre 7 haftalık ancak benımkı gec döllenme. Bebegın kalp atıs dalgalarını duyduk kalbının attıgını ultrasyonda net gorduk. İki gundur mıde bulantım var iştahsızlık yorgunluk halsizlik var bendede