Busimss Merhaba kızlar 10+4 haftalığız dün gittik doktorumuza ancak 2 hafta sonra bir tahminde bulunabilirim dedi. İnsan ister istemez merak ediyor sizin hissiyatınız yada düşünceniz nedir? ☺️