Merhaba. 26 haftalık ikiz gebelikte Son 11 günde 1,4 kg almışım yine. Ondan önceki 8 gün içinde de 1.1 kG almıştım. Diyetisyen takibinde olmama ve listeme çok dikkat etmeme rağmen vücudum aşırı ödem topluyor nedense. Ellerim, ayaklarım ve yüzüm şiş şiş. İlk 14 hafta kg almadım bu arada. Totalde 13 kg ile devam ediyorum. Sizde durumlar nasıl ?