Kpnk22 Merhabalar bende henüz olmadım ,21 haftaligim bugün ayrıntılı için gittgim doktor da tek doz önerdi aşının icerigine göre tabi o da 28 hafta dedi ama kendi doktorum da 20. Haftadan sonra yaptrabilirsin dedi