Hlilal
Az önce ben de sizi görmeden böyle bir konu açtım.
34 hafta olacağım yarın aynı şekilde benim de çamaşırım ıslanıyor.
Tecrübesiz olunca da her şeye tedirgin oluyorum.
Çoğu kişi bu haftalarda bunu yaşadığını söyledi bana.
Ben de yaşıyorum aynı şekilde tedirgin..
Oluyor galiba 🤷🏻♀️ bebek baskısı diyorlar evet çok aşırı değilse sakin kalmamızda yarar vardır diye düşünüyorum. Sağlıkla zamanında alalım kucaklarımıza 🌸