Fatmarslan78 Arkadaslar ayrıntılı usgde dpktor göbek kordonunda tek damar oldugunu söyledi ve bagırsakta parlıkla var oldhgunu söyledi böylr bisey duyan varmı bilgisi olan yafag
Senaykork Fatmarslan78 bı yere yönlendirme yapması gerekiyordu gobekde 1 arter 2 farklı damar olması gerekiyor devlettemi gittiniz
Slaedz Bağırsak parlaklığı zamanla geçiyo bana da denmişti 19. Haftada şuan 30. Haftamdayım çok şükür bebeklerim çok iyi