Ilknursaka ay bana prilamı öneren arkadaşımdan Allah razı olsun. İlk doktor prilam verecekti ama o kadar yoğundu ki bulantım serumlarla ayakta duruyordum lokma yiyemiyordum sonra kanser hastalarının kullandığı dil altı bi ilaç var normalde gebelikte kullanılması önerilmiyor ama doktor çok kötüyüm hızlı kessin diye onu verdi. Bide ilaçta yutamıyordum su bile içemiyordum o kadar yani. Sonra neyse o dil altı bi kaç hafta iyi geldi ama sonra bağışıklık kazandı bünyem. Ve ben yine ilk aylarda ki gibi kusmaya başladım. Bi yandan iş bi yandan bu bulantılar yaşayan ölü gibi olmuştum. Sonra bi kız arkadaşım dedi ki bunu kullan bi dene ne kaybedersin ki dedi. Ve doktoruma sorup gidip prilam aldım ve iyi ki almışım şuan 35. Haftamdayım ve hala kullanıyorum içmeyi unuttuğumda tüm gün zehir oluyor. Mutlaka kullan