SevgiIbrahim Kizlarrr dua edin bana yarin ogluma Mert’ime sag saglim kavusayimm. Oglen saat 13:00 da spinal sezeryan olcamm 😅 Allahim heycann desen tavan yaptii icim icime sigmiyorr. Safak diye diyee kaldi 1 😍
deletedmom734 SevgiIbrahim Allah hayırlısı ile kurtarsın canım tecrğbelerini mutlaka yaz benide etiketlersen sevinirim 1 ayım var benimde sezeryan olacağım...
Canisi44 SevgiIbrahim rabbim dağ salim kucağına versin snde bana dua et ne olur 9 kasım olacam sezeryan 38 de alacak sizce normalmi
Hhilall SevgiIbrahim rabbim uzun hayırlı ömürler versın oğluşuna :) bende 7 kasımda spinal sezeyan olacağım inşallah.
SevgiIbrahim [bilinmeyen] hahaha kiyamamm bende oylee yaa ☹️ Nasil sabah olcak bilmiyorumm. Allah kurtarsin bizi. Bende kendi istegim normal e hichiccc cesaret edememm ztn🤣
ada1180 SevgiIbrahim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm🙏🏻💙 bebeğini kucağına alcağın anı düşüm farklı şeyler getirme aklına herşey güzel olacak inşallah🙏🏻
SevgiIbrahim ada1180 sagol cnm Allah raZi olsunn. Bi yarin i atlatsam sonra hersey guzel olcak insAllah 💗
Minimini SevgiIbrahim Spinalmi epiduralmi hangisi daha iyi tecrübeli anneler yazabilirmi Siz doktorunuzla görüşüpmü karar verdiniz
SevgiIbrahim Minimini doktorum kendi dedii cnm☺️ Bende spinal dicektim baktim kendi dedigimi insAllah 1kasim spinal sezeryan ile kucagimiza alcazz fln
Minimini SevgiIbrahim İnşallah sağ sağlim kucağınıza almışsınızdır bebeğinizi.Nasipse yarın bende sezeryan olcam çok korkuyorum