Bugün doktora gittiğimde kilosu 2300 gramdı , doktorum baş ve kemik çevresinde değil de sadece karın evresinde 10 günlük gelişim geriliği olduğunu söyledi. Benzer bir durum yaşayan var mı ? Bebeğimin doğum sonrası sürecini ne kadar etkiler endişeliyim.