32 haftamdayım nstye bağlandım ve sancım çıktı ama ben hissetmiyorum hiç bi şekilde, bir gün yatış verdıler her saat başı kontrol edıyorlar nstye baglıyorlar.. Akciger geliştiren bi doz igne vuruldum 2. Dozda vurulucakmış.. Yaşayan var mı bu durumu bebeğimin kilosu 2200