Morebebek ben özelde yaptırdım canım 45 dakika sürdü rapor ve yanında resim bı tane fotoğraf verdi diğerlerini de ekrandan telefona çekebilirsiniz dedi yaklaşık 15 fotoğrafı var. Her yer aynı mı bilmiyorum ama devlette pek ilgileneceklerini sanmıyorum ben bı kere muayeneye gittim devlet hastanesine ultrason da bakarken ekranı bana çevirip bebeğimi göstermedi bile hic. Bursa da yaptridim 250 TL ye doçentti doktorumuz. İmkanın varsa özel derim ben