arkadaşlar merhaba, pazar günü kan vermiştim regle 4 gün kala 10du sonuç doktorum tekrar kan vermemi söyledi 2 gün sonra bugün yeniden kan vereceğim artış için ama iş yerim mesaiye koymuş izin istiyorum molada gidip kan ver diyor eşim şehir dışında beni götürebilecek birisi yok, kendimde mola esnasında gidipte yetişemem. hamileler belgeyle iş yerine beyan ettikten sonra mesaiye bırakılamazlar gibi bir yazı okudum bilgisi olan var mı