Sinem_45 Turgutaykader Canım ben pcoluyum biliyorsundur belki yumurtalıklarımda kist var ve ovulasyon testi yaptığım zaman hep pik göstermez bu ay negatif gördüm hep 🤷♀️
Turgutaykader Sinem_45 ben klomen kullandim pazar gunu ovulasyon yaptim ovulasyon testi com silikti .pazartesi doktora gittim yumurta yok kist olmus dedi .bugun sali test yaptim resmen test koyu pik yani sasirdim ne oldugunu
Sinem_45 Turgutaykader Sen yine de günlerini değerlendir canım sizin yapilamasi gerekeni yapin gerisi artik adet gunune kalicak insallah biran once hamile kalirsin 🙏🏻çünkü dediğim gibi bende geçen ay pozitif görürken bu ay hep negatif gördüm 🤷♀️